Visa uppskattning

Att göra någon glad betyder väldigt mycket för mig. Jag älskar att få folk att skratta, jag älskar att överraska och kanske ge bort någon liten blomma eller kanske bara bjuda på lunch.
Dessvärre har jag inte riktigt orkat vara en så jättebra vän på sistone. Det har hänt mycket som tagit en hel del av min energi och den energin som jag trots allt har kvar har gått till mina barn.

I vårat kök står en jättefin attention som jag fått av en av mina väninnor. Och den värmer ska ni veta - varje gång jag vistas i köket blir jag glad, och den glädjen värmer mer än alla filtar i världen, mer än alla tossor eller värmekaminer;)


Therese prickade in en dag då jag behövde uppmuntran som bäst och det gjorde mig otroligt mycket.
Tack underbara Tess! Du betyder mycket för mig med :)


Idag är det torsdag, en helt vanlig dag. Men absolut en dag man kan göra någon glad på. Så om ni har någon ni känner för, någon ni håller av oavsett ålder - visa det. Genom en extra kram, genom en liten blomma eller bara genom ord. 

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0