Partybruden nr 1



Det var då det, för cirka 20 år sedan. Här ser ni mig i permanent med Marylin som motiv, på väg till en av de största discoteken i Göteborg. Minnet sviker mig för jag minns faktiskt inte vad stället hette men jag tror det var Nivå eller Valand. Men detta kortet togs just på trettondagsafton för 20 år sedan.

På den tiden var jag ute onsdagar, fredagar och lördagar. Jag hade VIP-kort till alla ställena i Växjöstad och att glida förbi kön var ett faktum som ofta störde alla andra som stått och väntat länge för att till exempel komma in på dåvarande Lagerlunden. För er som var med då minns säkert att det fanns ett dansgolv där.

Jag kan idag fortfarande "glida" förbi en kö men alltmer sällan för jag är inte ute i svängen lika ofta. Men jag har ett datum att se fram emot i februari då jag och mina väninnor ska göra staden. Den kvällen kommer jag att vara blondin - kan ni fatta! Vi får väl se hur många som känner igen mig;)
Det är nämligen temat på festen. Alla ska vara blonda och peruken jag har är urläcker.

Ikväll är det många som förbereder sig för PARTYYYY och jag vill önska alla en riktigt trevlig kväll oavsett om man besöker dansgolvet eller tar en stillsam middag bland vänner eller helt enkelt är själva.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0