Gillar inte tisdagar

Nepp, så är det. Tisdagar är nog de dagar jag tycker sämst om.
De är alltid så tråkiga och nu, efter att ha varit och storhandlat så ligger jag i sängen, påbylsad för jag fryser så. Jag är trött, blämmig, chipssugen och allmänt off.

Extra off efter att ha sorterat och försökt slänga en del av flickornas gosedjur. De har ju hur mycket gosedjur som helst. Och de jag försökt smussla undan var de som de kloat upp i någon Lisebergsbur. Ni vet, såna där i neonfärger, där luddet tittar fram efter en kram och.....vänta, måste hitta sladden för batteriet tar slut i datorn - - - - - - - - -sådär - de är så otroligt fula. Jag stod i klädkammaren med dem och hade inte tagit med mig någon extra påse upp så jag stoppade in dem under min t-shirt. Att smyga ut med den bringan och magen sen var dömt att misslyckas.
Matilda var framme som ett spjut och plockade ut en efter en så nu finns dom på hyllorna i deras rum igen.
Grrrr....

Tacka vet jag gosedjuren jag badade i när jag var i USA med min bror :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0