Gårdagens möhippa - Eftermiddagen

Oj oj...det är segt idag kan jag säga. Det är inte var natt man är uppe till 02.00 och håller igång. Men jag hade definitivt gjort om det igen med tanke på hur kul vi alla hade.
Det var nämligen möhippa för Nina igår och Sandra hade planerat allt så otroligt bra.
Hade jag haft en gammal traditioneoll kamera så hade jag fått använda 8½ 24-bildersrullar, det vill säga hela 196 bilder tog jag igår. Allt för att dokumentera Ninas härliga dag och kväll.
Här är vi - hela glada gänget! 


Men det var inte så dagen började. Nej, dagen började på Millas café, där alla samlats. Nina trodde nämligen att hon bara skulle fika med systra sin och en nära väninna och hennes nyfödda bebis.
När de sedan kom ner och rundade hörnet till rummet där vi satt blev hon riktigt överraskad.


Så klart Nina skulle få utmärka sig på firardagen. Hon fick ha på sig ett rockigt pannband och brillor som fördunklade hennes syn mer än champangen gjorde...

På cafét blev det mat och frågesport. Nina..., en del saker visste jag inte om dig men hahahha...ja, det var en härlig resa i ditt liv som Sandra plockat fram;)
     
Caféets ägare bjöd Nina på glass och strax därefter anslöt sig släktingar från Stockholm. Nu var hela gänget samlat och det var dags för Ninas huvuduppdrag.

 På med ögonbindel
 Av med ögonbindel
 Med skräckblandad förtjusning fick Nina höra att hon skulle få spela in en låt med Tina Turner "Simply the best" på Melody Productions.
Och hon var så grym! Den låten är ingen lätt låt att sjunga, det fick vi andra erfara då vi delades in i två grupper för att agera bakgrundskör till henne. En stor eloge till dig Nina! Det ska bli så kul att få höra den färdiga versionen framöver!


   

Lunchen och eftermiddagen var en riktigt rolig start på en kväll och natt som skulle bli ännu roligare. 
Men det - det får ni reda på senare ikväll.
Nu ska här lagas köttbullar och sedan bara måste jag ut i det fina gnistrande solvädret. 

C U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0