Strike!...a pose...

Igår blev så bra. En fin dag som avslutades med en ännu finare kväll.
Efter att ha lämnat barnen hos mina föräldrar så började vi eftermiddagen med att ta en fördrink hos Kristina och Henrik. Därefter åkte vi alla ner för att bowla. Det var knökat av folk i bowlinghallen!
           
Helt otroligt, men det kändes som halva Växjö var där. Vi hade riktigt kul och vi spelade mot varandra, männen mot kvinnorna. Ibland fick man till en strike och ibland blev det rännan. Hatar rännan! Det är så man vill springa efter och sparka in klotet istället. Och på tal om att sparka...de där otäcka skorna man ska ha på sig. Blärk! Inte nog med att fötterna blir svett man blir även plattfotad. Hm...nåväl.
Kvällen fortsatte sedan hemma hos Kristina och Henrik. Två par till anslöt sig inför middagen och vi åt och drack gott. Musikquiz, skratt, härliga människor - en fantastiskt trevlig kväll/natt...för vi höll väl på till 02.30....
Det är ju inte var dag man är uppe så länge. Så idag är en riktigt seg dag.
Va?
Jo, jag är faktiskt seg för att jag varit uppe länge. Nej, jag drack inte för mycket. Det gör jag aldrig.
Men vad kul vi hade...hahahha....bara tanken på igår får mig att skratta. Vilka roliga och härliga människor och vilket kanoninitiativ av Kristina och Henrik.
        

Det är fantastiskt fint väder ute. Funderar på att ta fram mina STORA glasögon och bege mig ut på en riktigt lång promenad. Men först...lite mer kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0