Inbrottssäkra förpackningar

Det finns många saker jag ogillar. Jag har till och med en Ogilla-lista som jag har gjort. Jag gillar ju listor som ni vet och just detta ogillandet är på plats nr 5:


Det står med fetstilta bokstäver på förpackningar "Öppna här" eller "Riv här" och vad händer???
Förpackningen går likt förbenat sönder!
Jag har provat att dra fort, provat att dra sakta, jag har till och med dragit med en kniv längst med den prickade linjen för att göra det enklare och ändå - ändå blir det så här!

Det är fjärde dagen med influensan som sällskap och jag har verkligen inget tålamod för jobbiga förpackningar. Jag är hungrig också - som en varg och det är visserligen positivt. Har inte ätit så mycket på ett par dagarn nu så jag har nässprayat och tagit värktabletter för att kunna stå upp någon timme i köket så jag kan laga mig något.
Och japp, som ni kan se på förpackningen. Ala la lasanga :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0