Alla Hjärtans och lite till

Idag har även flickorna varit hemma. Båda fick hög feber igårkväll så idag har vi vårdat varandra. Just nu är jag så trött att jag har svårt att hålla ögonen öppna. Trots egen feber så har jag ändå försökt göra dagen så mysig jag kunnat för dom. Vi började med att göra lite Alla Hjärtans dag kort.


Därefter sagostund i sängen vilket resulterade i att deras mamma snarkade högt i sisådär tio minuter. Med bultande huvud doserade jag upp alvedon till oss alla tre. Fick lite ork till att göra snabbmuffins så att vi kunde fika på något.

Tack Gabbi för receptet - de blev jättegoda!

Vi har även följt bygget av ett hus på första parkett idag. Vi facinerades över lyftkranen och byggarnas arbete. Men jag måste erkänna att det är lite jobbigt att höra allt bankande när man själv har ett bankande huvud.


Nu ska vi se film och det passar mig utmärkt. Kanske får jag snarka mig igenom ett par minuter till. Den här influensan har varit en rejäl pärs och att ta hand om två till som råkat ut för den tar rejält på energin.
Men, man klarar allt. Oavsett hur dålig jag är så kommer mina små hjärtan i främsta rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0