Alina i ett nötskal!

Jag blir så otroligt arg på mig själv ibland. Jag är så fruktansvärt oaktsam...när det gäller mig själv. Jag speedar runt och krockar med väggar, snubblar över lådor, halkar av stolar, spiller ut mitt kaffe o s v.
Idag, efter att ha hållt mig hur länge som helst var jag tvungen att gå på toa. Näe, jag gillar inte att avbryta det jag gör på jobbet för ett toalettbesök, men som sagt. Nöden har ingen lag.
Jag gick i raskt takt till toaletten, öppnade dörren som om den hade varit en svängdörr och smäller igen. Grejen är den att jag!!! - - - grrrrr - - -


...gjorde det så fort - smällde igen dörren efter mig alltså, att jag klämde mig själv i den. Och - inte nog med att det gjorde ont - jag kvaddade min kavaj också!
Mina knappar krossades. Kolla!


Så vad har man lärt sig av detta?
Men smäller inte igen en dörr efter sig så länge man själv befinner sig i dörröppningen!

Kommentarer
Postat av: GlassSessan

Men lilla Alina... Varför så klumpig hela tiden?



Kram på dig

2011-02-05 @ 13:26:53
URL: http://www.glasssessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0