Vilken dag!

Den började med att jag glömde fixa matsäck till Emilia som hade utedag. Niklas brukar sköta lämningen annars men idag åkte han tidigt hemifrån. Fröknarna lovade ta med något till Emilia men jag åkte ändå iväg till jobbet med en klump i magen.
Ett par intensiva timmar följde på jobbet. Både roligheter och tråkigheter.
Därefter lämnade jag bygget för att hämta mina tjejer och stack direkt till Toys R Us. Matilda ska på kalas imorgon så hon letade present. Träffade på Alexandra och hennes tjejer där. (ja, jag tog kort men batteriet i kameran la av så de kommer jag att lägga ut senare).
Mellanstannande på ICA Hovshaga och handlade mat och fika.
Hemma först vid 14.30. Ställde fram fika och åt upp en princessbakelse själv. Kom på att jag inte ätit någon lunch precis då jag tog den sista tuggan! Nåväl.
Därefter lite städ och plock och härlige Ola B stannade till och sa hej. Ett välbehövligt och glatt break.
Sen åkte jag och Matilda iväg till hennes träning medans Emilia stannade kvar hemma själv.
Nu har jag precis ställt in en Mossaka i ugnen och barnen har fått annan mat för att de inte skulle hungra för mycket.
Köket = Kaos
Jag = Uppe i varv
Tjejerna = nöjda och belåtna i soffan

Jisses säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: OB

:-) kul att träffs dig

2010-09-24 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0