Stress...

gör att jag får acne och flottigt hår! Inte bra!
Just nu är det fullt ös på jobbet. Jag är mitt inne i en lönekörning, det är många schemaändringar, en del nya som börjar, det är kick-off på lördag och en del saker som händer mer in på hösten som måste fixas. Och mitt i allt godisautomaten.
Vet ni vad folk handlar mest i den? Jo - Delicatobollar, Riesen, Snusklubbor och Knäckebröd. Sen får jag inte glömma Coca-colan. (Det var inte så lyckat att byta ut colan mot julmust i vintras....)
Men det är kul med fart och att det händer saker. 

Idag på förmiddagsfikat t ex så fick alla anställda, genom Jennie-Ann K, prova på Isterband från Gullaskruvs Delikatesser.



Så smaskens gott! Jag stod där inte alls länge;) och såg inte heller till att få upp två bitar på min tandpetare;) varje gång....
Jag beställde torkad, rökt och chili-isterband. Det är tur att Jennie-Ann såg över min beställning för jag hängde inte med alls i kilo och pengar och stycken och allt hon berättade...men det blir säkert bra.

Blev du sugen på Isterband? Kika in på deras hemsida: www.gullaskruvdeli.se

Nu ska jag fixa lite fika till tre flickor, Emilia, Matilda och My.
Jag själv ska äta något och spana in Åhlénskatalogen jag fick och dricka kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0