Toy´s R Us

Har man inget för sig så kan man alltid ta en tur till den gigantiska leksaksaffären. Matilda fyller år snart så hon gick runt och pekade på allt hon önskade sig. När vi varit där en stund dök Alexandra upp med sina barn. Emilia och Alva försvann på egna äventyr och vi hittade dom här:

 

Bilar är ju alltid kul, det tyckte även Matilda.



Alexandra jagade Mira och ville inte vara med på kort.



Och jag förstår henne. Jag kan vara lite jobbig med min kamera men....
...jag fick en bild på henne i alla fall:) Puss på dig vackra Alex!



Emilia, Alva och Matilda hade kul bland gosedjuren.



Efter en stunds letande hittade Matilda en present till My som hon ska på kalas till imorgon.

Här kommer en bild på söta Mira som testade gungorna på vägen ut.



Det är härligt att stöta på sina vänner när man minst anar det. Speciellt när man haft en tuff dag och man bara känner att man vill hem och dra täcket över huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0