Strumpbyxor

Det finns många olika sorters strumpbyxor i olika färger, olika design och mönster. Strumpbyxor kan vara praktiska, värmade eller väldigt sexiga beroende på man för övrigt har på sig.

Idag har jag ett par silvergrå praktiska på mig som matchar bra till kjolen jag köpte på Malta. Kljolen i sig har svart botten men med detaljer av samma gråa färg som mina strumpbyxor och även min kofta har.
Det finns ett problem dock....

De är INTE PRAKTISKA ETT DUGG!!! Inte de jag har på mig.
Yes, det ser ok ut men ni ska bara veta vilket förbenat fixerande det krävs.
Så länge strumpbyxorna håller sig på plats så är det ok. Men!

De rullar ner sig för magen och korvar ihop sig någonstans på mitten av rumpan. Otroligt störande och detta händer varje gång jag reser mig eller sätter mig.
Sånt kan göra mig på väldigt irriterat humör så egentligen känner jag för att ta av mig strumpbyxorna och bara FÖR ATT! klippa sönder dom i små små bitaaaaaaaaaaar!

Grrr....

Får se om jag kanske sticker ner till CG (City Gross) och akutköper ett par andra på lunchen.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha.... visst är dom lite "onda" strumpbyxorna. Men du, jag som är lite yrkesskadad har hittat rätt modeller på jobbet. Kom ner när du har tid över så hjälper jag dig :). Dom rullar inte ner och ger inte "häng" mellan benen som förr i tiden.



Kram kram o lycka till i jakten på perfekta strumpbyxan

2010-09-30 @ 09:35:28
Postat av: @lin@

Jag kan tänka mig det..hahahah...Du blir den första jag besöker nästa gång jag är i centrum:)

Kram:)

2010-09-30 @ 10:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0