Seg, segare, segast

Är bara förnamnet av hur jag känt det hela dagen. Om jag skulle lägga mig i ett bad just nu skulle jag somna och inte ens märka om jag drunknade. Jag gjorde misstaget att ge barnen lite cola att dricka innan - de blev speedade till max. Nu sitter de i alla fall stilla i soffan och ser på Bolibompa. Att ha två extra uppspelta barn närman är så seg är ingen hit. Ulrikas och min fika blev lång, vilket passade mig perfekt. Jag hade ändå inte orkat med att göra allt i trädgården jag från början tänkt. Oj, jag gäspade så stort just nu att det riktigt knakade i käken. Nani nani puiu mami... På tal om att gäspa så minns jag en gång då jag hälsade på en kompis på lasarettet. I samma sal låg det en kille med en konstig ställning runt hela ansiktet, han hade gäspat käken ur led. Kan ni fatta! Men...hahahha...förlåt, egentligen inget att skratta åt, men det såg rätt kul ut och att hetsa en sån person till att vilja tjabba tillbaka vore väldigt elakt. Men shit...hahahah.... Suck, jag får så dålig humor när jag är trött. Nu dax för kvällsmat.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du får ju alltid mig att skratta, hur hemska skämten än är så är dem förbaskat roliga! HAHAHAHAHA Kram och tack för kaffet!

2010-09-12 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0