Onsdag

Mitt i veckan dagen:)
Solen gör att en del av mitt tandbekymmer bleknar. Jag kan väl säga som så att jag börjat utforma någon slags hamsterkind på vänster ansiktshalva...
Ser lite gulligt ut, det måste jag erkänna men samtidigt blir det lite ojämnviktigt...hahahaha....
Alvedon hjälper än så länge.

Så vad händer idag?
Jo, Mikael, Mikaela har namnsdag så jag passar på att gratta alla er som jag känner med en kram och er andra med endast ett grattis;)
Skulle ha lunchat med en Mikael idag men min tandvärk har fått mig att skjuta på lunchen till en annan dag. Jag får hålla mig till milkshake idag...mmmmm....jordgubbsmilkshake.....muuuuums.

Massage av underbara Susanne ska jag få på jobbet snart (jag väntar på att ett program ska jobba klart, därför är jag här inne på bloggen just nu), därefter ska jag få mitt vita färgat av Helena J på Carpe Diem, hämta flickorna, ev åka till Leos Lekland eller till någon park och sen ikväll ska jag till Noa Noa och spana in trenderna med min kära mamma.  Hoppas Karin B är på plats:)

C U!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja jag hörde att du var på massage när jag var nere och besökte dig innan jag skulle gå hem. Din lyxlirare där ;) Själv har jag massage på måndag. Då ska Lenny få knäcka mig igen, ha ha!

2010-09-29 @ 17:58:35
URL: http://ullisinreallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0