Omstart....

Hej igen,

Dagen igår började bra men blev ihoptrasslad någongång runt 14tiden. Knuten löstes upp igen strax innan 21.00 då jag och Ullis möttes för att gå på bio.




Jag fick förmånen att få följa med henne och se Förhandsvisningen av "Lyckan, kärleken och meningen med livet".

Jag ger filmen 3 Alinor av 5.
Den var ok, ingen woaooofilm utan en mer lugnare variant av feel goodfilm. Den var nästan 2½tim lång och enligt mig hade den kunnat kortats ner till 1½.
Men Julia var bra och platserna hon besökte i filmen var härliga.

Traversattiare, vin=terapi och tutti är tre saker jag tar med mig från filmen;)

Förövrigt vågar jag inte säga hur det är idag mer än att jag gjorde en OMSTART av mig själv under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0