Natti nattit

Klockan börjar närma sig spöktimmen och jag läser instruktionsboken till min VAIO. Det finns en hel del finesser som jag borde ha koll på, finesser som kommer att underlätta det för mig då ett nytt kapitel i mitt liv startar igång den 12 oktober:)

Idag har jag fått besöka tandläkaren igen. Det värker och gör riktigt ont i tanden där rotfyllningen är gjord. Tydligen en inflammation på gång. Så jag har fått ny tid för borttagning och fyllning igen nästa onsdag. Och ni vet ju alla vad och hur jag känner för det....

Hämtade flickorna hos mamma och pappa efter jobbet. Åt god gryta och busade med Filippa (min brorsdotter) som också var där.
Vi åkte hem och fixade alla nattprocedurer och var så gott som färdiga då Niklas kom hem. Jag missade kundkvällen på Make Up Store, trist men så är det. Man kan inte vara med överallt;)
Gick en riktigt långpromenad med Antonia istället. Tevligt sällskap och frisk luft.

Vet ni, det doftar så gott utomhus så här års. Speciellt när man är ute så sent och går. Folk eldar i kaminer och det sprider en så mysig doft som påminner mig om när jag var liten.
Jag minns när pappa tände brasan i den öppna spisen och jag och Dani gosade ner oss i var sin hörna i soffan, väntandes på att:
 skulle börja:)

Det var mysfaktor på hög skala. Det var tider det!

Nähepp, tillbaka till min VAIOläsning nu. Kommer förmodligen att somna ganska fort för jag HATAR nämligen instruktionsböcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0