Mmmm...sovmorgon...

Godmorgon alla ni där ute:)
Det blev en lång sovmorgon idag. Jag tror inte jag sovit så länge på minst sju år. Inga barn som tittade på Barnkanalen, ingen telefon som ringde och ingen man som snarkade...hahaha....
Nu väntar jag på att kaffet ska rinna ner och sen ska jag göra mig ett par mackor. Därefter ska ta med mig min frukost till vardagsrummet, bädda ner mig under mitt goa fluffiga duntäcke, och se klart filmen jag började titta på igår.
På tal om igår - vilken KUL och minst sakt VÄL ANORDNAD FEST! det var:)! Intressanta och roliga människor, fantastisk god mat från Café Boden Smått & Gott i Rottne, www.cafeboden.se, tipspromenad och quiz, varav mitt bord vann det förstnämnda.

Det är idag Micke fyller egentligen så jag skickar honom ett gäng cyber-grattis-kramar. 

Ett stort tack till Mia och Micke Wickell för en fantastisk fest!

Bilder från festen kommer under dagen, ska bara göra det ovanstående först, handla lite och hämta hem mina små godingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0