Mina stövlar...

...har fortfarande inte hittats. Det är ett mysterium. Såg dom i klädkammaren för bara ett par dagar sedan och nu är de puts väck! Jättekonstigt!
Mitt dåliga humör från imorse har dämpats och harmoni har smygit sig in.

Här är det fullt upp just nu. Emilia sitter och spelar dataspel på min bärbara (har tjatat på henne att klä på sig ett antal gånger nu men...). Matilda är påklädd och kör runt med sin radiostyrda bil och jag...fick hoppa över den en gång. Tyvärr hade jag mjölkpaketet i handen och mjölk skvätte upp i mitt ansikte och ner på tröjan jag från början tänkt ha på mig idag.
När jag väl bytt om så skulle jag öppna en burk med krossade tomater och vad händer då? Jag slinter med öppnaren. Tomat stänker upp i mitt ansikte och på tröjan som jag tänkt ha efter den första tröjan som jag också tänkt ha men som blev nedstänkt med mjölk.
Nu puttar köttfärssåsen på spisen och jag har bytt om för tredje gången och nu orkar jag inte bry mig om frägmatchning och sånt. Huvudsaken är att jag får äta och komma iväg till jobbet. 
Barnen ska hem till mina föräldrar ett par timmar innan det är dax för simskola. 
Voine voine.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0