Min påhittiga Emilia

Emilia stannade hemma under tiden som jag var med Matilda på hennes dans. Nepp, jag fick inte ta kort på henne.  Inte ens i smyg;)
Men när vi kom hem så såg det ut så här:

  En spindel hade hon hängt upp på dörren. Vem gillar spindlar minst i familjen?

 Man fick huka sig....

 Man fick öppna en skattkarta....

  Och leta sig fram till lådan med pasta och ris. Vi hade tidigare dividerat om vad flickorna ville ha till fisken. Och Emilia valde ris:)

Måste säga att det var underbart kul att komma hem till en sådan härlig kreativitet. All stress bara flöt av mig och jag blev så glad och varm. Det var inte länge jag var hemma förrän det var dax att bege sig tillbaka till jobbet.
En mycket rolig kväll med förberedelser inför morgondagen.
Visma Spcs Kickoff är alltid någon utöver det vanliga. Så kommer även denna gången att bli.
Jag var mer nervös igår än idag. Men det beror säkert på att jag är för trött för att orka bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0