Menlös or what?

Är ju tvungen att packa allt inför imorgon kväll också!
Huga!
Just nu är jag lite snurrig om jag får säga... Det är fyra uppsättningar kläder.
Vad sägs? Passar jag i peruken som jag fått låna av Stina Gustavsson?

 

Åh, herregud! Jag skrattar sönder mig! Ser ju verkligen helt menlös ut...moahahaaaaaa.....

Men tycker faktiskt Niklas passar bättre i den, eller hur?



NOT! Hahhaah....vi skratta så vi kved. Han ser så loj ut!

Hur som haver. Peruk eller inte så är det dax att gå och sussa. Det blir en lång lång dag imorgon.

Nattit!

Kommentarer
Postat av: Hellepelle

Du är vacker som vanligt och jag är stolt hahahahahaha över att vara din frisör, it´s in the hair!!

2010-09-17 @ 23:03:51
Postat av: @lin@

Eller hur...hahahah....ringer och beställer tid snart:) Hoppas du inte är fullbokad nästa vecka. Kram

2010-09-17 @ 23:09:41
Postat av: Anonym

Den är ju som gjord för Nicklas haha härliga du, KRAM!

2010-09-18 @ 22:24:31
Postat av: Stina

Hi hi hi vilka sötnosar, jag gissar att Nicklas använde den? :-) Kram och hoppas ni hade kul.

2010-09-19 @ 11:36:27
URL: http://foxxybling.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0