Men sätt igång nu da!

Ja, sätt fart nån gång Alina! Ligg inte där i soffan och kolla på film och smaska i dig choklad och lakritspengar!

Det är två timmar kvar bara - och - du vet fortfarande inte vad du ska ha på dig!



Min inre röst har fösökt starta om mig ett par gånger idag men utan resultat, jag har varit en riktig slöööööfock. Jag och Emilia var visserligen iväg en runda till Lindex tidigare på förmiddagen och jag har fixat lunch och skjutsat hem barnen till mamma och pappa. Men jag återkommer ideligen till soffan. Jag har börjat titta på en film som heter The blind side, med Sandra Bulloc. Nu pausar jag. Påfyllning av mums och coca cola.

Vi ska på 40års fest ikväll. Ska bli riktigt kul men jag har stått och glott in i garderoben med jämna mellanrum under hela dagen och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska ha på mig. Jag önskar jag hade kunnat ha mina nya stövletter, men jag skulle picka sönder deras gräsmatta med klackarna. Men kolla - de är sååå fina!



Att det är trädgårdsfest gör valet av kläder ännu svårare. Jag fryser nästan alltid och med tanke på hur vädret är just nu skulle jag lätt kunna tänka mig att ta på mig min långa täckkappa och vinterbootsen.
Hm... Snart kommer Johan hit på fördrink så jag måste väl då...

Men sätt igång nu da Alina!

Kommentarer
Postat av: Camille

Se lite på min sida oxå gumman =)

Jag har inte kommit så långt som du... :-P



Puss och kram

2010-09-11 @ 16:30:26
URL: http://onyxia-nefarian.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Snygga skor Alina och + till väldans trevlig blogg!

Kram Caroline

2010-09-12 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0