Men mamma då...

Det är just det jag får höra titt som tätt från mina barn.
Men mamma då...
Vi var i simhallen i vanlig ordning, som andra torsdagar men ikväll var det lite annorlunda. Jag badade också! Passade på att simma ett par längder och när flickorna var klara med resp simskolor satte vi oss i det varma bubbelbadet.
Så skönt! Och därefter lite bastu. Detta extra gjorde att klockan blev lite sen så jag körde till Barks korvkiosk.

Vi stod och dividerade om vad vi skulle ha och en kvinna bakom oss påpekade för mig att det fanns något som hette Funbox (eller nåt liknande) till barnen. Menyer med en överaskande leksak. Så fick det bli.
När vi satt i bilen började Emilia skratta och jag undrade vad det nu var som var så roligt. 
Då sa hon att jag hade sagt: "Åh, vad bra! Vilken tant!" till kvinnan bakom oss, för att jag tyckte att hon kommit med en bra idé när vi inte kunde bestämma oss.
"Mamma, du hade inte tyckt om, om någon kallat dig för tant". Och så fortsatt hon skratta.

Och jag...det är sant...jag sa faktiskt så! Hemskt ju! Hon var ingen tant...bara ett par år äldre än mig...!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica Olsson

Hahahaha du är duktig på att göra bort dig gumman, kraaaaam

2010-09-30 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0