Lätt till sinnet

Sov riktigt gott inatt, kanske för att Emilia inte hostade, kanske för att fullmånen dragit sig tillbaka eller kanske för att jag pratade med Gulle igår.

Alla tre orskerna bidrog nog men mest tror jag på Gulle. Hon har alltid haft förmågan att kunna läsa av mina känslor.
Och så även denna gången. Det räckte med ett par minuter med henne i telefon för att jag genast skulle känna mig bättre. Och att veta att man verkligen är omtyckt för den man är, att veta att någon verkligen bryr sig på riktigt, det betyder oerhört mycket.
Samtalet med henne och stunden själv ute vid stugan därefter stärkte mig och idag har jag vaknat upp lätt till sinnet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0