Kräftis med grannarna:)

Oj oj oj....

Mellanlandar hemma för att titta till barnen. Passar samtidigt på att skriva av mig lite.

Det har över lag varit en bra dag. Den började med en skön ansiktsbehandling på NUNA. Jag fick en rejäl uppfräschning av ansiktet och just nu (kl är 22.45) känns den som sammet. Hoppas huden förblir så ett tag. Därefter träffade jag Staff och FAF på stan. FAF är numera Växjöbo igen:). Jag och Staff fikade och gjorde stan. Hittade så mycket fint. Åh...om man ändå hade de där extra pengarna att göra av med.... Jag har dock lagt märket UGG åt sidan. Jag är ingen UGG-människa. Ser väldigt loj ut i det. Därefter stresshandlade jag på ICA Hovshaga, hem och förberedde för två kycklingpajer och gick för att hämta Emilia från ett kalas med Matilda. Därefter stress igen med att få pajerna klara och sen var det dax för alla grannarna på gatan att träffas inför den årliga kräftskivan. Så otroligt skoj!
Samtidigt pågår Hovshagas cykelfest. Har sett en del cykla förbi med ballonger fastknutna på styrena.
Det är så otroligt skönt och befriande att skratta! Och...jisses va vi skrattade!
Typisk Alinahumor: Hur vet man att en älg är nyduschad? Han har blvit Ren! hahaha....jag skrattade så jag satte snapsen i halsen.
Nähä....kramar till er alla (typ inga för det är knappt några som vet att jag startat igång den här bloggen...). Bildbevis från kvällen kommer imorgon. Jag måste återgå till festeriet.....hi hi......

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jodå, jag vet. Har redan "bokmarkat" den i Firefox. :-) Blir spännande att följa dina öden och äventyr lite mer i fulltext.

2010-09-04 @ 23:22:16
Postat av: Anonym

Vad glad jag blir! Puss på dig!

2010-09-05 @ 10:22:33
Postat av: Grannen Anna

Jag vet om den och den ligger nu på FAVORITER och kram på dig oxå och tack för igår

2010-09-05 @ 20:54:28
Postat av: Jessica

Jag hittade med hit och den ligger redan bokmärkt i favoriter =) detta blir nog min favoritläsning, kraaaam

2010-09-05 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0