Kära blogg

Jag har stängt av filmen The bounty hunter. Jag har ingen ro att se den. Trots att en av mina favorit skådespelerskor Jennifer Aniston har en av huvudrollerna är filmen kass. Jag har istället ägnat mig åt att skriva på novellen. Och jag måste då säga...vilken befrielse. Det jag varit med om idag har verkligen satt verkligheten på sin spets hos en av mina karaktärer.
Författarskap är inte lätt. Man måste skriva det så realistiskt så möjligt för att fånga läsaren. Få läsarna att känna, verkligen känna. Det stycket jag skrev om nu handlar om svek och det svider i mina ögon nu för jag har snörvlat ikapp med nedslagningarna på tagentbordet. Men stycket blev bra och jag har fått fram budskapet.
Jag ser fram emot att få sätta igång på allvar den 12 oktober!

Jag ser också fram att få delge er av det i framtiden.

Att man lär så länge man lever är så sant som de är sagt. Men om man går starkare ur något det vet i fanken. Jag känner mig inte alls stark just nu. Jag känner mig ynka pynka mentalt men gigantisk fysiskt. Jag har nämligen vräkt i mig en massa onyttigheter. Delicatobollar är....usch...just nu.
Klockan har passerat midnatt och fullmånen lyser rakt in i vardagsrummet. Och jag är piggare än piggast...pigge piggsvin...fast utan pennor i öronen.... En insider men kul. Fnittrar högt just nu.

Med tanke på allt onyttigt jag fått i mig under kvällens gång så passar det sig utmärkt att testa på Strip Aerobics imorgon. O M G! säger jag bara. Jag kommer att ge gärnet. Jag går alltid in för det jag provar på men alltså...allvarligt! Hahahah...med slips!

Så håll utkik. Kanske det dyker upp något foto.....;)

Nattit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0