Jag vara en gurkklämmare

Ja faktiskt, det är jag. Vi var och handlade för en stund sedan. Och jag hatar gurkor där halva gurkan är mjuk och den andra hård.
Så jag står där och känner och klämmer lite, så passerar en man , grabbar tag i en och går. Och jag bara känner att jag vill skrika efter honom: Men tänk om halva gurkan är mjuuuuuk dåååååå!

Vi handlar klart och åker hem, båda barnen vrålhungringa och jag är hungrigare än hungrigast. Jag fick nämligen bara i mig tre rostade mackor och en actimel till lunch...

 

I detta nu...hahhahah....jag döööööör....Niklas testar sina kläder inför lördag. Han har hittat en Armani kostym på Erikshjälpen från sent 70tal. Han vill inte bli fotad men på lördag ska jag vara smygpaparazzi...moahahaaaaa!

Kommentarer
Postat av: stina

Klart man klämmer på gurkan! Jag jobbade på KF´s frukt oh grönt avdelning och då klämde vi alltid på dem sör att de om de var fräscha! :-)

2010-09-15 @ 20:43:47
URL: http://foxxybling.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0