Jag dissar Kungarna av Tylösand

Alltså allvarligt talat!
Hur många dåliga dokus S program sänds det egentligen? och! den sämsta för närvarande är Kungarna av Tylösand.
Stackars patetiska människor som måste supa sig fulla och göra saker i tv de för all framtid måste ha på sitt samvete. Vad ska dom säga till sina barn någon gång i framtiden?
Att "det var tider det"? Att KNULLA i tv är ingen merit. Det är så nedvärderande looseraktigt man bara kan komma. Jag får avsmak av alla deltagarna i det programmet och mest av alla faktiskt NEMO. Jag stör mig som F* på hans svamphattsfrisyr och hans glättiga mjae-leende. Och den så kallade "Biskit"?! Men halllååååå - han låter som Rocky Balboa måste ha låtit i puberteten. Och de plastiga varianterna av "Uppblåsbara Barbara" och deras Oh, Ah, Yeah....

DISS DISSIGARE DISSIGAST!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tittade på det för första och sista gången igår....håller med dig....vilken skit! Vad är det för personer som ställer upp på det? Mamma mia!

2010-09-16 @ 13:00:27
Postat av: Stina

Usch ja jag kan bara hålla med. Fy fan vilka loosers men jag kan inte låta bli att titta på det. Men jag är förbannad på dem alla varje gång!!! :-)Mest för att de förstör sina liv.

2010-09-16 @ 19:13:11
URL: http://foxxybling.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Såg första avsnittet, men kommer inte att titta mera.Kändes bara cyniskt tragiskt utnyttjande av ungdomarna. Det allra värsta var nästan när en av killarna hejade på den andre (som hade haft sex typ kväll ett) med orden: "Bravo, du levererar!" Det visar att de är väl medvetna om att de är där för att ha sex, vara fulla och betee sig allmänt svinigt åt. Som sagt: bara tragiskt!

2010-09-17 @ 16:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0