"Hemma hos" Anna och Henner

Klockan elva var det utcheckning från vandrarhemmet.
Jag var så dimmig i ögonen när jag gick till damernas att jag krocka med först dörren in till själva rummet och sedan ytterligare en gång med dörren till toaletten.
Vi packade ihop peruker, skor, kläder, sovsäckar och nessesärer och begav oss till brunchen Anna och Henner skulle bjuda sina övernattande Hässleholmsgäster på.

 
Här ser ni Hässleholmsgårdens Vandrarhem. Väldigt fräscht och fint. Och det kostade endast 200kr/natt.




Anna öppnade sina presenter samtidigt som vi åt en mycket god brunch.



Och jaaaaaa! NUTEEEEELLAAAAAA! Så gott! (jag åt...mycke...Nutella...aj aj i magen sen....)



Tusen tack Anna! och Henner för en riktigt kul fest! Och för brunchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0