Har jag kunnat sova?

Klart jag har! Ingen fullmåne just nu och bloggen lämnade jag så fort jag lade huvudet på kudden. Den fortsätter jag med "another day". Fixa till den alltså.

I eftermiddag startar simskolan igång för båda mina flickor. Det innebär att jag kommer att vara fast i en fuktig simhall i ca 2½ tim. På en skala? Typ 6. Och då är 6 ändå ganska högt, eller hur? Jag älskar nämligen att betrakta folk. Och på simhallen finns det en salig blandning av folk.
Eftersom jag gillar att måla, mestadels i olja och då kvinnokroppar, så blir jag lite av en "smygtittare" i duschrummet. Mycket svårt att vara diskret speciellt då jag ser en kropp som jag ska memorera som motiv till min nästa tavla.
Hahahah...minns faktiskt en gång då en otroligt vacker och välskapt tonåring glodde tillbaka på mig med höjda ögonbryn sedan vände hon sig till sin kompis och sa ganska högt: Daahh, va fan, e hon läsb eller. Kom! och så gick de. Pinsamt värre men oj vilken fin tavla det blev. Den är förrästen ivägskickat på granskning av IKEA:-)!
Jag ska någon gång framöver ta ett kort på den och lägga ut den här.

Vet du? Om du läser detta så är du en av de första som gör det. Det är i dagsläget endast 3 st som vet om att jag startat upp denna sidan.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad roligt att jag får vara en av de tre som vet om detta :) Hoppas allt gick bra i simhallen. Puss

2010-09-02 @ 19:01:31
Postat av: Anonym

Det gick bra men oj...det var segt.Puss tillbaco

2010-09-02 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0