Grrrrr......

Vilken morgon!
Vaknade upp totalt genomsvettig. Jag hatar att vakna upp genomsvettig! Och det händer allt som oftast nu för tiden.
Enligt läkarna så är det inre stress eller dax för mensabensa och inte förstadiet till klimakteriet som jag trott....
Anyway.
Tar mig en lång behaglig dusch. Hittar kläderna jag vill ha på mig. Det går smidigt med flickorna och deras kläder och så går jag ner för trappan... I köket står grytorna kvar på bordet från gårkvällens middag och jag bryter ihop. Blir SÅ LESSEN att maten blev glömd! Det var bara att hiva ner det i soperna....:(
Sen börjar ett maraton som heter duga!
Jag vet inte hur många gånger jag gick fram och tillbaka mellan bilen och huset efter sager jag glömt.
Först passernyckeln, sedan glasögonen, sen väskan som jag gått in med igen, sen läppgglanset (har blivit beroende precis som Maria Montazami) och slutligen min mobil som jag fick ringa efter för jag hade ingen susning vart den var. Visade sig ligga i bilen i min väska....grrrr......

Det var riktigt skönt att komma till jobbet.
Måste dock ha fatt i någon av våra städerskor för golvet i mitt rum är jättekladdigt. En viss person spillde ut cola igår...vi kan kalla honom Roald...;)

Kommentarer
Postat av: Tinna

Tack för cola under fötterna. Lille Theo och jag kladdade oss igenom hela huset... Kul att du börjat blogga. Tycker så mycket om dig! Stor Kram

2010-09-10 @ 14:26:19
Postat av: @lin@

Dito vännen:)

2010-09-10 @ 15:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0