Frisyren "Arne"

Det vankas 40års fest på lördag och då tänkte jag fluffa till frisyren i form av lite snygga lockar. Så jag gav mig in i "prova-på-spolning".
Jag lade i nåt i håret innan, vi kan kalla det moss och sedan när allt var upprullat så sprayade jag till en fixering.



Jaha, förväntan var stor på att mitt hår skulle vara så där filmstjärnelookigt. MEN....

 Som ni ser blev det inte så värst lockigt. Fluffet var det däremot inget fel på. Men okej då, tänkte jag jag får väl ta och dra igenom med borsten då da, så det blir så där stylat istället. Ni vet ett sån där bakåtvariant av håret som Anna Anka har....

 Men ni ser ju själva! Jag är ett hopplöst fall. Detta innebär att jag måste lyfta luren och ringa till min Helena för akut hjälp inför lördagen. Denna bilden ni ser nu är inget jämfört med den bilden jag valde att inte lägga ut. Emilia som är min paparazzi ville att jag skulle ha med "mag"bilden också. NÄE! Verkligen inte!
Hon har skrattat gott åt mig en stund nu så jag kontrar med en bild på henne;)




Så mina kära vänner. Detta är vad jag donat med sen jag kom hem från jobbet förutom att steka pannkakor och pusslat med Matilda då vill säga. Nu dax för nani nani för mina flickor och jag själv ska slappna av i ett bad - UTAN ANKOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0