Frajtag!

Trots träd som böjer sig i vinden och det gråmulna vädret ute så är det sol i sinnet.
Låter det glättigt?
Närå. Ibland är det ju bara så. Man är helt enkelt glad.

Vi är klara med lönerna!!! Efter ett par dagars intensivt tänkande och synkande så kan vi än en gång låsa körningen och klappa sig själv på axeln.

Ikväll blir det fix med personalföreningen inför kick-offen. Det är en del saker som måste falla på plats...hahaha...

Men först, hämta Emilia på skolan och sen åka hem till mina föräldrar för att hämta Matilda. Det är fantastiskt att ha föräldrar som praktiskt taget alltid ställer upp med barnvakt och diverse hjälp.
Och - om ni läser detta mamma och pappa - så tar jag er INTE för givet! Ni är guld värda och jag uppskattar allt ni gör för oss!

Ska passa på att gosa extra med mina godingar idag eftersom jag inte ser dom så mycket mer förrän efter helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0