Fönt jag en körv...

...så höppe jag i älva.....

Jajemen, idag blev det korv med bröd till lunch:)

Matilda har fått korvkinder hahahha! Så söt!



Inga regler gällde vid bordet utan vi skrattade och flamsade och berättade roligheter. Sen försökte Emilia och Ida att lära mig att göra så här:



Och resultatet blev så här (först efter att jag petat mig själv i ögonen ett antal gånger...)



Fy så otäck jag ser ut! Och så lägger jag ut det här också?! Nåväl...

Den energin som flickorna har önskar jag kunde smitta mig. Jag är ofantligt seg idag. Jag sov dåligt i natt och har en hel del måsten på listan men jag orkar helt enkelt inte. 
Funderar dock fortfarande på att baka något...men först ska jag dricka kaffe och se klart en film jag började se igår. Matilda serverade mig kaffe:)



Kan inte låta bli att kika på Emilia och Ida, de är så roliga och så sjunger de en låt som de alltid brukar sjunga för mig. Bom bom ahaha, bom bom ahaha - A riki tiki tiki tiki - ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0