"Fånga dagen"

Att vistas hos tandläkaren är något som blivit natruligt för mig....eller inte!
Var där idag igen och de kollade om inflammtionen runt tanden börjat lägga sig. De spolade och lättade på trycket:(
Därefter gjorde jag något betydligt roligare. Jag CARPE DIEMARE MIG;)

Jag landade i stolen på Carpe Diem och blev ompysslad av Helena Jansson. Idag var det bara färg jag ville ha och täckning av det vita.


Mumsade i mig lite gott och drack kaffe och därefter en sköööön massage vid schamponeringen.
Resulatet:


Puss på dig Helena! Du é helt enkelt bäst på mitt hår!


Jag tror jag ska försöka få Helena att låta mig gå en kurs i snabbfixning av hår hos henne. Hur många gånger jag än försöker få till den där luggen så blir det aldrig som när jag varit hos Helena.

Rusade sedan vidare från salongen för att hämta mina barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0