En behövlig kvällspromenix

Egentligen kände jag inte alls för att gå någonstans. Utmattad efter alla tankar på min tand ville jag bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet.
Men min jeansskjorta från La Redoute hade kommit så jag drog på mig kepan och gick till ICA Hovshaga. Och det var skönt...såååå skönt!



Jag tycker verkligen om den höga, klara luften så här års. Och färgerna är en praktfull palett av umbra, rost, gult, orange och rött.
Nu vet jag varför jag sov så dåligt i natt och förmodligen kommer att göra några nätter till. Det drar mot fullmåne igen!



Bye the way - Jeansskjortan satt inte ett dugg bra och jag blev så grymt besviken!
Men jag shoppade loss på lunchen...en väska, ett skärp och en snygg kofta:)

Gonatt alla goa!


Kommentarer
Postat av: Camille

Nu kan du äntligen följa mig!



Kram

2010-09-21 @ 22:57:41
URL: http://www.glasssessan.se
Postat av: @lin@

Ja! Och det ska verkligen bli kul!!!

2010-09-22 @ 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0