Efterlängtade helg!

Det är så otroligt skönt att sluta redan vid 13 på fredagarna. En riktigt lyx att få hämta hem barnen tidigare från dagis/skola och bara få njuta av att helgen börjar.
Emilia är en riktig, verkligen riktig paparazzi. Man får verkligen akta sig för att göra saker i hennes närvaro...hon har redan tagit ett par riktigt hemska kort på mig. Bl a ett då jag petar i näsan... NEJ! Den bilden har jag redan raderat men här kommer det två och de är tagna precis då vi kom hem i eftermiddags.



          Hållningen Alina!!


Idag hade Emilia och Matilda som önskemål att vi skulle baka bullar. Tyvärr hade vi ingen jäst hemma så jag föreslog att de kunde baka med leklera istället:)
Och ingen blev gladare över förslaget än jag. Jag äääääälskar leklera! Det doftar som klistret vi hade i skolan förr och så är det så där härligt skönt att krama och arbeta med.

Smaskens med lite MAZARIN fika, köpt från Gekås i Ullared:)



Snart är det dax att bege sig till dansskolan med Matilda och därefter möter jag upp ett par från jobbet på AfterWork. Om jag inte syns mer här ikväll så:


Kommentarer
Postat av: Åsa

Minns du Björnklistret i den gröna burken (med den lilla röda spaden)? Det luktade mandel och det kändes alltid som julafton, tyckte jag, när man som liten fick öppna en helt ny burk och ta det första "spadtaget" i en för övrigt helt orörd vit röra.

2010-09-10 @ 18:07:36
Postat av: @lin@

Klart jag minns Åsa! Jag älskade den doften!

2010-09-10 @ 23:23:41
Postat av: Alexandra

Hahahahaha....gud vilken rolig lerbrud!! Haaaahahahah kram Alexandra

2010-09-11 @ 19:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0