Did it again....

Är hemkommen från simskolan och jag säger bara en sak: PUST!
Skönt att ha barnen på simskolan samma dag för att slippa vara där fler gånger i veckan men det är tufft. Först ska Emilia in, Matilda tröttnar och ska aktiveras och så får hon riskakor, Emilia slutar och tio minuter senare börjar Matildas. Under tiden duschar Emilia och därefter går vi in till Matilda igen och hon får riskakor.
Jag frågade om hon var törstig, det var hon så jag går iväg för att hämta vatten i fiket.

Vaktar mina steg för de hade just spolat golven, när jag passerar barnbassängen där alla små brukar bada lyfter jag handen för att hälsa på en väninna, jag halkar och håller mig i ledstången till den lilla trappan. Slår i ryggen och höften i trappan och greppar ledstången igen. Sedan tar jag tag i öppningen till "fönstret" till lilla rummet i bassängen och just då tittar en liten flicka ut och skriker så halva simhallen hör henne. Jag skrämde henne.... och det var bannemej inte meningen!
Så kommer hennes morfar/farfar vem det nu var....och skäller ut mig efter noter. Där står jag och känner mig som Alina 3 år med pärkeleont i rygg och höft och får inte en syl i vädret. När han var klar halta jag iväg och inombords räckte jag ut tungan åt honom...läääänge.....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0