Det gick bra

Hos tandläkaren alltså. Det gjorde ont, det kan jag inte säga att det inte gjorde, för rötterna var som sagt inte döda så det ilade och smärtade. Men nu är det över för denna gången.
Nu är tanden och rötterna inbäddade i bakteriedödande medel och med det ska jag gå i 2 månader innan tanden åter igen skall rotfylls på riktigt.

Och då tänkte jag så här:

Eftersom jag har ca 40 min på mig innan jag ska hämta barnen hinner jag gå en runda på andra delen av stan som jag inte hann med igår och fortsätta leta kappa.

Jag blev med en hatt istället!



MQ, deras egna märke! Och jag just LOVE! Jag är ju en typisk möss-, keps- och hattkvinna! Har alltid gillat det:)



Nu ska jag fixa fika till mig och flickorna och sedan tänkte jag att vi skulle fika på Ekebacken. De ville till parken där och vädret är ljuvligt.
Bäst att passa på innan bedövningen släpper. Tar nog en Alvedon i förebyggande syfte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt och höra att det gick bra.

tänkte på dig...

nice hat ;)pretty woman walking down the street :-D

2010-09-22 @ 15:26:22
Postat av: @lin@

Tack!

2010-09-22 @ 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0