Det är grått ute...

...mycket grått. Jag önskar jag hade kunnat ta min palett och klickat ut en sol och lite färger här och där. En sån här dag borde man ligga i soffan, smaska i sig chips och se en riktigt skön komedi/dramafilm. Eller som en väninna sa till mig en gång:
Det går även bara att älska också. Hahhahah...tja....

En sån här grå dag blir ännu gråare när man är extra trött. Matilda vaknade 04.47 och ville gå på toa. Jag gick med henne men parerade dörrkarmen till både sovrummet och toaletten illa. Bonkade in axeln så pass hårt att det inte gick att somna om därefter. Det ömmar rejält, just nu, i vänster axel. Till råga på allt så låg en hel toarulle i toalettstolen i morse. Jag minns att jag blivit arg på rullen då vid 05.00 nån gång och slitit ut den från hållaren....
Inte kul att få upp den ur toastolen...bläh.....

Nähepp, nu är det dax för lunch och den ska jag ta med Jennie i stada:)


Kommentarer
Postat av: Thidan

Ja bättre väder skulle sitta fint :(

2010-09-14 @ 18:33:45
URL: http://thidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0