Betala för smärtan!!!

Jag vet inte vad jag ska säga...är mest tom nu....lessen....arg.

Var hos min tandläkare på lunchen, ville få en bedömning om varför jag fortfarande har ont i en tand som egentligen inte skulle ge mig någon smärta alls med tanke på rotfyllningen.
Sade även till honom att jag lidit av dålig andedräkt sedan rotfyllningen gjordes.
Röntgenbilder togs och sen ett långt hmmm:ande, ännu ett hmmm:ande och sedan kom domen:

ROTFYLLNINGEN MÅSTE GÖRAS OM! För att en av rötterna är inflammerad! Och tandköttet är ömt p g a det.

Där kom bekräftelsen på min dåliga andedräkt. (Tro mig jag har försökt med allt! Tuggummi, SB12, persilja....).
Inte nog med att jag är rädd och tycker det är fruktansvärt obehagligt med allt vad tänder heter så kommer det att kosta mig 3200 kr - igen!
Får poängtera att detta inte är samma tandläkare, för han som gjorde rotfyllningen har flyttat till Lund.

Imorgon 11.10....tänk på mig då....för då ligger jag där i stolen...med gapande mun....ynka pynklig.....


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag ska tänkta på dig! Skönt att du fick tid så fort iaf. Kram

2010-09-21 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0