Anna is da new 20!

Efter en kanon kickoff blev jag upphämtad av Niklas och Johan och vi åkte direkt till Hässleholm för att fira Anna Brändefors som fyllde 40 år igår!

Jag kanske bör tillägga att temat var 70- 80-tal;)



Och så här såg jag och Niklas ut. Tack Stina Gustavsson för lånet av peruken!



Det bjöds på mat, dricka och spex och det var riktigt kul att se vilket engagemang folk lagt på sin utklädnad.
Jag mötte både Elvis, Frank Zappa, hippies och discodancers:)

                      

                                                 

Pust! Det blev en del kort i omgång ett av tre. Och då har jag ändå sållat bort en hel del. Omgång två kommer jag att lägga ut lite senare ikväll. Då ska ni få se röj on the dancefloor och många andra roliga bilder.

Nu ska jag pussa lite på mina godingar som vi hämtade hem för en timme sedan, dra på mig kepan och varma kläder och traska ner till stan för att hämta min bil. Både motionen, den friska luften och bilen behövs;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0