After Afterfest

Här är ett gäng som inte riktigt ville gå och lägga sig.



Så Anna skickade med oss vin, juice och chips.



Men först tänkte vi ta oss ett dopp i bassängen som tydligen skulle finnas på vandrarhemmet. Så vi gick på jakt.



Det gick inget vidare med jakten så vi tog en paus.



Vi skrattade så vi kved.
Och blev konfunderade.....

Då kan man ställa sig frågan: När sker mörkrets inbrott?



Vi gav upp jakten och satte oss i samlingsrummet istället.
Dumma radio som brusa så fort man inte stod nära den. Micke var suverän som gav oss musik genom att stå och hålla i antennen...hahahah...

Och skrattet fortsatte en bra stund tills det kom ut en ilsken kille från köket? och tonade ner oss. 

Då kom Mickes sköna kommentar: Och då tänker jag så här, kommer vi någonsin att stöta på den killen i framtiden igen? Nej!



Så vi tonade visserligen ned oss lite men efterfesten fortsatte en bra stund till.
Ni ser vem som håller i chipsskålen va;)



Johan, Susanne (alias Antonia) och Maria lyssnart på grabbarna i röda soffan.



Niklas är kamouflerad! hihi....



Vid ca 03.30 gäspades det stort och vi bröt upp efter en mycket trevlig stund tillsammans.

Sovsäck och skumgummikudde med min t-shirt som örngott är egentligen inget jag föredrar men va gott jag sov de få timmarna innan det var dags att stiga upp igen.

Kommentarer
Postat av: Anna Brändefors Janzen

Alina, helt fantastiskt roligt, allt som du skrivit. Jag har skrattat så att jag har gråtit och visat din blogg för alla möjliga, tom för mina elever. Fantastiska partybilder, efterfestbilder och brunchbilder! Du är helt otrolig med ditt bloggande, jag tackar och bugar och tycker att det var superskoj att ni kom på festen och din man var ju bara urläcker, han skulle nästan fått priset för den bäst klädde mannen... Puss och kram, A.

2010-09-20 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0