Underbara söndag

Och vart tog den här dagen vägen då? Jo, det ska tala om att även denna dag blev fullspäckad. Vi började med att åka till Strandbjörket där vi satte oss i solen och fikade.


Fika skulle även fåglarna i parken få göra. Vi hade med oss en massa bröd som vi smulade sönder och som sedan i skräckblandad panik kastades ut till änderna. Det var jag och Emilia som bjöd dem på fest. Vi skrattade så jag var nära att kissa ner mig. Aptiten var det inget fel på hos dom....jisses! Har ni någon gång blivit naffsad av en and???!!!


Färgerna i parken var ljuvliga. Hade önskat att jag haft med mig staffliet och mina färger och en ren duk och kunnat måla av färgprakten. Många nyanser av gult.


Oj vad det lektes. Mina flickor körde bil och de flög iväg, de åkte på skateboardbanan och lekte inte-nudda-vatten och lilla Isabelle (Matildas docka) blev räddad av krokodilen.

Till hösten hör Kastanjer. Jag plockade en hel kasse! En del av dem ligger nu i en skål på köksbordet.

 
Familjen åkte vidare till Mc Donalds medans jag själv lämnades av hemma så jag kunde byta om och gå vidare till Karin N som höll i M&I partyt jag var bjuden till.
Här ser ni Sandra i full fart med att visa höstens kollektion för oss.

Och som vanligt var det mycket fiiiiiiint! Jag gillar verkligen kvaliten och färgerna. Jag passade på att handla lite kläder i julklapp till flickorna. 


Här står självaste värdinnan Karin och förbereder fikat. Åh...så gott det vaaaaa!!! Jag tog två stoooora bitar:)




De andra åt under mer städande former....;) Tack goa Karin för att du bjöd in mig. Det var supermysigt!

Det var en välbehövlig promenad jag fick sedan med Ulrika R och vi hann ventilera en hel del på rundan vi tog. Jag är så glad för att jag funnit en sån fin vän på så nära håll. Det är bara 15 meter till hennes dörr:)

Barnen är badade och sövda och vi sitter i soffan, jag med ett glas vin, och tittar på Rallybrudar på TV4. Än så länge vet jag inte vad jag tycker om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0