Tiiiiisdag

Att vakna upp och se en blå himmel utanför fönstret gjorde det enkelt att stiga upp idag. Trots sömnpulver från John Blund i mina ögon och kyla utanför täcket så fixade jag morgonprocedurerna galant. Utan några som helst konflikter.

Igårkväll donade jag med att plocka fram kläder och accesoarer till Emilia. Idag ska tydligen alla barnen i hennes klass vara utklädda till något yrke. Vad tror ni hon klädde ut sig till då;)



Den söta lilla donnan var snabb med att klä på sig idag. Här sitter hon och kikar på Dora, på tv. Ett måste på morgonen innan det är dags för frukost.



Nu har jag precis smaskat i mig halv tio mackan och druckit mitt kaffe.
Vi börjar bli många nu på företaget. Bara sedan efter semestern har det anställts 25 nya medarbetare:)
Nu dags för lite schemaändringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0