Tess/Sara

Men hej!
Så har det blivit onsdag - dagen de flesta gillar allra mest, bara för att den är så nära helgen. Jag gillar också onsdagar av helt andra anledningar. Onsdagar ger mig tur, japp - det är så. Det har alltid hänt positiva saker på just onsdagar. Jag föddes på en onsdag...hahahahhah.....
Jag gillar annars tisdagarna väldigt mycket. Det däremot är lite svårare att förklara. Men tänk så här. Måndagen har du bakom dig, onsdagen framför dig och tisdagarna ger dig en skjuts mot helgen....
Kryptiskt?

Anyway.
Det bidde lunch med Tess idag. Vi åkte till Samarkand och åt på Coretto, jag beställde (som vanligt) en Panini chillil/kyckling med extra oliver och fetaost på salladen - MUMS, som Maria Montazami säger.
Sen frossade vi bland kläderna på Lindex. Vet ni - just denna årstiden är pest för håret. Det blir så statiskt och flygigt. Väldigt irriterande.

Hihi...jag la ut den "snälla" bilden....de andra provrumsbilderna hade klart varit roligare att lägga ut;)



Ok Tess...förra veckan ville du ha väskor....denna veckan skor... ;) Det spelar nog ingen roll hur många väskor eller skor Tess har för hon vill ha meeeeeeer..... Och jag håller med! Bara det inte vore så förbenat dyrt!


Till fikat i eftermiddag fick vi besök av Sara, Alve och Agnes.
De bjöd på goda muffinskladdkakor - jag åt bara en! Men jag hade nog gott och väl kunnat smaska alla på det fatet. Så gott!



Ser ni dom??? Kladdisarna de bjöd på!

Nähepp, nu är det dax att bege sig till affären och handla. Jag och Ullis ska spåna lite om julfesteriet här på jobbet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0