Rysligt värre

Hu!!! Vilken kväll det var...vilken fest! Och snart är det dax igen. Ni som känner mig väl vet att jag ALLTID går in för en utklädnad.
På senaste Halloweenfesten var jag utklädd till häxa och jag spådde gästerna i deras händer:) Hahhaha...kommer aldrig att glömma en tjej som faktiskt trodde jag var häxa på riktigt. Gulle, Anna och Vesna som var med den kvällen kan intyga att kön var lång. Hade jag vetat bättre hade jag tagit betalt! Men det var inte det jag skulle berätta nu...



Har ikväll plockat fram utklädnad till Emilia som ska på Halloweenparty i skolan imorgon. Hon ville INTE vara en häxa så tankarna gick kors och tvärs tills vi enades om FLADDERMUS! Hahhaha....underbart!
Jag hoppas jag kan fånga henne på bild imorgon eftermiddag då jag hämtar henne för hon var så cool i sina kläder så jag kan visa er. 
Emilia och Matilda var även vinnare av Växjö Citys tävling i bästa utklädnad förra året. Jag kommer att lägga ut den bilden här på bloggen om ett par dagar.  

Traditionen att fira Halloween har för övrigt blivit större och större i Sverige. Fler barn ringer på dörren nu för tiden och frågar "Bus eller godis". Jag har alltid valt godis men i år ska jag bannemej säga BUS! Måste lära Emilia några bus då hon ska gå med sina vänner. Så kul! Jag kommer nog aldrig att bli riktigt "vuxen" :)

Nattit på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0