"Paltsvimma"

Det har jag just nu. Det är den tiden strax efter lunch som man förr i tiden sov lunch på. En del äldre gör det fortfarande.

Men jag har befunnit mig i Paltsvimman ände sedan jag slog upp mina bruna och i panik spärrade upp dom då jag såg att klockan var 07.25!!! Det var längesedan hela familjen försov sig på det sättet och tur i oturen allt var framlagt sedan gårkvällen. Det blev värsta kallaballa! 

Blev bjuden på lunch idag av företaget som tack för hjälpen på Kick-offen. Mumsade gott på Kök11 och därefter fick jag med mig Ullis till Senadas skor (som öppnat här i Växjö - jag slipper åka till Alvesta!!!). Och tro fanken att jag hittade de dyraste stövelparet i butiken!
Men shit vad snygga de vaaaaa!!! Dem vill jag haaaaaaaaaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0