Paketinslagning

Det är så kul att slå in paket och just nu slår vi in paket, massor av paket. Vi har en bestämd liten dam som heter Matilda som fyller 5 år imorgon:) Det ska bli så spännande att se henne öppna paketen. Det finns inget härligare än barn som blir så där hoppigt överlyckliga över något de får som de önskat sig.
Sist jag blev så där överlycklig för något var den 15 september;) och då både skrek och hoppade jag av glädje.

JAG LÄNGTAR OXÅ till imorgon. Jag älskar att göra mina barn glada och det ska bli så kul när resten av familjen kommer imorgon. 
Hon har önskat sig en Hello Kitty tårta och det har vi beställt hos Askelyckan. Förra gången jag beställde just en sådan tårta därifrån så ifrågasatte jag Kittys mun. "NI har ju inte satt dit någon mun oå Kitty ju!"
Kvinnan bakom disken såg frågande på mig och sedan gick hon ut till bagaren och kom ut efter en stund och förtydligade att Hello Kitty inte har någon mun. Misstänksamt betalade jag tårtan och begav mig hemmåt.


Och ni ser ju själva - HON HAR INGEN MUN! Så imorgon när jag hämtar tårtan ska jag bara betala den och hålla tyst!

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på filmen "Salt". Bredvid mig ska det stå en skål med chips och i min hand ett glas whisky. 

Nattit på er!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0