Nina nina ni nanna....

Kvällens boktisp....

Ahhh...önskar jag hade haft en bra bok att läsa. Jag ligger nerbäddad i sängen sen kl 21. Supermega seg efter vistelsen i simhallen på tre timmar. Otroligt tråkig är jag, speciellt mot min man, men jag kan inte hjälpa det. Duntäcket var för lockande. Efter att ha stått i duschen och ökat värmen till max efter hand och sedan bastat känner jag mig helt slut.
Och även om jag haft en bra bok så hade jag nog inte orkat läsa den heller. Jag har däremot filat på min bok. Den kan jag ju styra hur jag vill. Riktigt kul och intressant faktiskt hur hjärnan och fingrarna funkar för ibland rör sig fingrarna snabbare över tangentbordet än jag hunnit formulera en tanke och berättelsen bara blir till.

Min coach, ska snart höra av sig till mig igen och jag är så spänd av förväntan. Vi har annars haft mest kontakt via nätet. Jag har nu påbörjat resan till att eventuellt i framtiden kunna få min bok utgiven.
Ett fåtal personer har fått läsa delar ur den. Och snart är det dags att lämna ut hela altet till den gruppen jag valt ska få läsa allt och ge mig feedback och rättningar på det jag skrivit.
Det tar tid, men är det något som faktiskt kan få mig på bra humör är det mina karaktärer. Jag älskar att följa dom och bygga upp dom. Det är en häftig känsla. Gillar jag inte någon är det bara att radera.....hahahha...tänk om det vore så lätt i det dagliga livet.

John Blund knackar på fönstret och sömnpulvret han har med sig känns rejält. Gääääääsp....så nattit på er. Sov gott och jag hoppas vi alla får en bra fredag imorgon:)


Kommentarer
Postat av: Tess

Älskade duntäcke. Jag brukar också kramas med mitt. Nu dör jag snart av nyfikenhet och jag vet att jag tjatar, men när får jag läsa!!!

2010-10-15 @ 08:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0