När kommer dom då???

Den frågan ställdes säkert runt tio gånger idag men så äntligen kom kusinerna Benjamin och Filippa.
Det har varit full ös här, det har busats och skrattats och självklart har de lyckats skrämma mig också... grrrr...
Jag är så otroligt lättskrämd!

Här låtsas de att de är på restaurang och dricker vin:)


Sen visade Emilia hur man gjorde roliga handgubbar. Till vänster Emilias - till höger Benjamins handgubbar och OJ vad gubbarna pratade!



Filippa belv hämtad av mormor Lisa runt 19.00. Och självklart fick Filippa med sig en egen liten påse med godis. De andra satte sig i sofffan med var sin godisskål och såg på Bert som tydligen alla tre gillade. Här pratar Benji med Daniel som önskar god natt.
Hahhaah...underbart! Det är svårt att få ett "normalt" kort på honom.


Så var det slutligen dags att säga godnatt och alla tre fick välja var sin bok som jag sedan läste för dom.
Det blev Boken om Någon, Världens bästa HönaPöna och Gustav och den snåla glasstanten (den sistnämnda är min favorit!).
När böckerna var lästa bäddade vi om Matilda och Benjamin och lät en lampa lysa. Deras skratt hördes länge innan de somnade. Man blir så glad i själen av barnaskratt.


Nu ska jag ta och gosa lite med min stora tjej som fortfarande är uppe. 

Hoppas ni övriga har en fin fin kväll! Nattit:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0